
COORDINACIÓ LLIGUES INS F MOMPOU
Liga LLIGA TENNIS TAULA 2n TRIMESTRE 1r ESO
Temporada Temporada 2016
Categoría Ligas DEP EF FMOMPOU
Noticias LLIGA TENNIS TAULA 2n TRIMESTRE 1r ESO
Inici lligueta 2n trimestre Tennis Taula
Després de la reunió feta avui al matí a l'hora del pati amb els participants i consultant amb l'equip directiu, començarem demà la lligueta. Es jugaran els dimarts, dijous i divendres. De moment farem lliga a una única volta, si assistiu cada dia, farem de dues voltes.
Cada dia es jugaran 5 partits. Els partits es disputen al millor de tres jocs (es juga a 11 punts cada joc)
Qui guanya té 2 punts; qui perd 1 punt; qui no es presenta 0 punts. En cas d'empat, es donarà com a guanyador a aquell o aquella que porti més punts en el tercer joc. En cas d'anar empatats, es jugarà un punt més per desempatar i saber el guanyador.
Si algun partit no es juga per motius justificables i el voleu jugar més endavant, heu de portar el justificant al professor o professora de guàrdia. Haureu d'aprofitar els dies que hi ha tennis taula i intentar jugar si alguna taula queda lliure, sigui perquè no s'han presentat o perquè han acabat aviat el seu partit.
Recuperació de partits
Els dies 7,9,10 i 14 de febrer, només es jugaran partits a 4 taules per poder recuperar alguns partits que justificadament no es van poder jugar.
A partir del 16 de febrer, comencem la segona volta. Alguns dies deixarem alguna taula lliure per tal de poder recuperar partits.
A gaudir!!!
Calendari actualitzat de 2ona volta
Bona tarda,
Ja està tot el calendari de la segona volta planificat. Com veureu hi ha dies que es juguen 5 partits, però d'altres que es juguen 4 o 3. El motiu és per poder recuperar els partits que no s'ha pogut jugar justificadament.
EL DIA.... DE MARÇ ESTEU CONVOCATS A UNA REUNIÓ A L'HORA DEL PATI PER DECIDIR QUE FAREM LA RESTA DEL CURS.